Meld uw klacht ↗
Meld uw klacht via de mail.
In behandeling↗
U ontvangt een klachten
nummer binnen 1 werkdag
en we gaan gelijk aan het werk.
Oplossing ↗
Het is pas opgelost als u tevreden bent.
Allereerst vinden we het erg vervelend dat er een klacht is ontstaan.
Hoomline-vloer.nl doet er alles aan om alles samen op te lossen.
Wij worden vrolijk van tevreden klanten. Dit is tevens onze missie.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klachten@hoomline-vloer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.